v|o|<|>|4|8|no|miss|References|Relatives|url|Remarks|Chat-to-Stoyan|Chat-to-Users|search
(20001028)
Manuel II. Guillermo de Carvajal y Fernández de Córdoba Duque de Abrantes, de Linares Conde de Aguilar de Inestrillas, de la Quinta de la Enjarada y de Villalba Marqués de Puerto-Seguro, de Sardoal, de Valdefuentes, de Aguilafuente y de Navamorcuende
+ 19 NOV 1793
Father: Angel I. María Agustín Miguel Gabriel Rafael Joaquín José Gonzaga Francisco Javier Jerónimo Antonio Bernardino Francisco Caracciolo Luis Beltrán de Carvajal y Gonzaga * de Abrantes y de Linares * de Aguilar de Inestrillas y de Quinta de la Enjarada * de Puerto Seguro, de Sardoal, de Valdefuentes, de Aguilafuente y de Navamorcuende(20001026)
Mother: María de la Soledad del Rosario Milagro Vicenta Simona de Rojas Fermina Luisa Petronila de Alcántara Antonia de Padua Manuela Ramona Andrea Abelina Fernanda Jacoba Cristófora Fabiana Sebastiana Sinforosa Fernández de Córdoba y Pimentel(20001027)
An URL with INDEX is not usable as bookmark. Use the URL-link to get a persistent link!...Do you see errors?/Do you have hints?